sreda, 27. november 2013

CROSSBOCCIA

Slika: Kolektiva.si
Nakupi preko interneta so res zabavna reč, sploh če so opravljeni s pomočjo kuponov. Ugodne cene, širok spekter ponudbe, nadzvočna hitrost in še bi se kaj našlo. Tokrat sem kupil kupončke pri Kolektivi, za 3 komplete igre Crossboccia, kar naj bi zadostovalo za brezplačno poštnino. Nekaj dni po nakupu kuponov, me je poklical gospod iz GASTAR, s.p., ki je ponujal omenjeni izdelek preko kuponov. Vprašal me je, ali bom sam prišel iskat kupljene komplete ali mi jih pošljejo. Seveda sem odgovoril naj mi jih pošljejo, saj imam zagotovljeno brezplačno poštnino. Zmenjeno!
Po pretečenem mesecu dni, sem poklical omenjeno podjetje, kdaj bom izdelke dobil, pa so se izgovarjali na veliko povpraševanje. No, čez dober teden dni, sem plačano le dobil:-(

Ni komentarjev:

Objavite komentar