sreda, 26. februar 2014

Savna Oaza klub Zalog

Savna v Oaza klubu Zalog (sl. Quasimodo)
Savna v Oaza klub-u Zalog je prijetna. Ob prvem obisku je bila sicer prijetna malo manj, saj je bilo v njej šest ležalnikov, nas pa je bilo osem. Taka situacija je povsem normalna v kakšni ogromni savni (np. Atlantis), kjer imamo dovolj prostora za počivanje in veliko število savn. Tu pa se osem ljudi med prestavljanjem iz savne na ležalnik kaj lahko najde ob istem času na istem mestu. Priznam, ko grem v savno, imam eno od brisač ves čas na "svojem" ležalniku, da je vedno prost, ko pridem iz savne.
Če ponovim: savna Oaza klub Zalog je prijetna, urejena, osebje je prijazno. Imamo možnost izhoda na ograjen zunanji del, kjer se lahko ohlajamo (enkrat sem tam presenetil mamo, ki je čakala na otroka, ki je bil na rojstnodnevni zabavi). Lahko bi celo dejal, da je ena mojih ljubših (ne mam ampak savn:-).

In ker me vedno kaj moti (kot pravi moja boljša polovica), bi lahko omenil le majhno garderobo v katero se odpirajo še vrata. Če prideš sam je OK, če pa si v družbi petih prijateljev, zna biti gneča. Potem pa brisačo okoli pasu in mimo hodnika v savno (če so na hodniku otroci, ki čakajo na zabavo ob rojstnem dnevu, je smeha na pretek). Vendar mi za nakup tega kupona na 1naDan ni bilo žal.

Ali bi savno v Oaza klubu Zalog priporočil prijatelju?  Da, precej verjetno;-)

Če bi ocenjeval z zvezdicami?  ****
Sanitarije?  ****

Ni komentarjev:

Objavite komentar