petek, 7. november 2014

50 ODTENKOV NJIVE

50 ODTENKOV NJIVE (slikal Quasimodo)
Tokrat je zopet prišel na vrsto portal 1na dan, kjer sem kupil kupone (da, več njih), za predstavo 50 odtenkov njive. Boštjan Gorenc Pižama je simpaticus. To mu je treba priznati in tako mu človek ne more zameriti, da je marketinško zlorabil podobnost z naslovom popularne knjige, ki se še vedno bere predvsem med nežnejšim spolom. Ne pričakujte preveč (zaradi te podobnosti), saj utegnete biti razočarani. Saj Pižama je čisto OK in sem ga že imel čast videti na ljubljanskem gradu poleti v sklopu Panč festivala in na Stand-up četrtku v SiTi Teatru BTC . Hkrati pa moram priznati, da sta mi bili samostojni predstavi njegovih dveh kolegov bolj všeč. Nisem pa si jih ogledal s pomočjo kuponov. Morda zato?
V kolikor si nameravate ogledati predstavo 50 odtenkov njive, se pripravite na vse, saj kakšen "udarec" lahko koga užali, sploh če niste prav dovzetni na vse vrste humorja (tudi na črnega). Nekoliko me je motil vložek nepovezanih "štosov", ki so pav neverjetno hitro bruhali iz glavnega akterja.
Bi predstavo priporočil prijatelju? Hmmmmm...
Moja ocena (k'r neki): ***


Ni komentarjev:

Objavite komentar